Retourbeleid en Borg

Per order betaal je eenmalig € 100 borg, deze borg is voor ons een zekerheidsstelling daar de waarde van het gehuurde veel hoger ligt als de huurprijs die je betaalt. Indien de artikelen volgens afspraak in dezelfde staat geretourneerd worden, storten wij de borg zo snel mogelijk weer aan je terug, meestal al binnen 2 werkdagen. Dit gebeurt maximaal 14 dagen na retour ontvangst van de goederen op het rekeningnummer dat je gebruikt hebt voor de betaling. 

Zowel bij levering als retour ontvangst worden onze goederen controleerd op o.a. schade, staat, volledigheid en functioneren. Alle artikelen dienen zoals ontvangen ook weer geretourneerd te worden. 

In de meeste gevallen kunnen we zonder problemen de borg terugstorten, we doen ook niet moeilijk over een krasje of kleine beschadiging. Het kan echter voorkomen dat de borg ingegouden moet worden dit kan gebeuren in de volgende situaties.

Wanneer wordt er borg ingehouden?

- Schade 

Indien er tijdens de huurperiode schade is ontstaan aan onze goederen dient deze schade vergoed te worden. De kosten voor deze schade worden in eerste instantie ingehouden van de borg, mocht de schade groter zijn, dan zullen de resterende kosten in rekening gebracht worden. 

- Niet Compleet

Je brengt de artikelen niet compleet / volledig retour. Op dit moment houden wij de borg in totdat alles volledig geretourneerd is of verrekenen de kosten van de ontbrekende onderdelen met de borg. 

- Te Laat Retour

Komen de artikelen later dan afgesproken retour dan zullen hier extra huur kosten voor in rekening gebracht worden die in eerste instantie van de borg ingehouden worden.

Te laat terug brengen = 1 dag extra huur

- Niet Schoon en Droog 

We doen er alles aan om elke klant schone materialen te leveren, zodat iedereen er plezier van heeft. Breng je onze materialen niet schoon en droog retour dan zullen we kosten voor de reiniging inhouden van de borg. De reinigingskosten verschillen per attractie en liggen ook aan de mate van de vervuiling. 

Breng je een springkussen nat of vuil retour dan worden er € 50 aan reinigingskosten ingehouden van de borg. 

Is het springkussen nat op de dag van retour? Neem dan even contact op wellicht kun je het springkussen ook later terug brengen. 

- Niet zoals geleverd aangeboden voor transport 

Indien je enkel kiest voor leveren en niet voor op- en afbouw dien je de materialen weer zoals geleverd aan te leveren en op de afgesproken datum direct aan te kunnen bieden voor transport.. Dit betekent bij een luchtkussen dat het goed opgerold op de pallet dient te liggen met de maximale afmetingen van de pallet (120 * 80cm). Indien het pakket groter is dan geleverd, worden extra laadmeters in rekening gebracht. Indien het niet als 1 pakket maar als meerdere losse onderdelen wordt aangeboden wordt dit als extra pakketten / pallets berekend. Indien de chauffeur het geleverd product niet direct kan meenemen worden extra verzend- en aanrijkosten berekend. 

- Retourzending

Indien een artikel verzonden wordt zijn de verzendkosten voor rekening van de huurder, mocht een artikel geretourneerd worden dan zijn de retourkosten altijd voor rekening van de klant. 

- Geen Hulp

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn bij leveren en ophalen, voor sommige luchtkussens zijn er een of meerdere personen hulp nodig bij op- en afbouw. Indien er geen of onvoldoende hulp aanwezig is waardoor de attractie niet opgehaald kan worden zullen we extra kosten in rekening brengen deze bestaan uit:

Geen Hulp = Extra Dag huur + Extra transport- en personeelskosten

- Wachttijd 

Ons personeel dient de opdracht direct uit te kunnen voeren zonder obstakels en zonder te hoeven wachten op bijvoorbeeld stroom en personen die weten waar de attractie geleverd of geplaats moet worden. Dit om te voorkomen dat we ook bij andere klanten te laat komen. 

Ieder kwartier wachttijd= € 25!