Levering in heel Nederland
4 échte afhaalpunten
Al 0 mensen blij gemaakt!

FAQ

FAQ

Zit er een blower bij?

Ja, alle materialen waar een blower voor nodig is worden geleverd inclusief blower. 

Hoe gaat de betaling?

U dient de huur en de borg bij uw bestelling direct online afrekenen met ideal, zodra uw betaling succesvol is afgerond worden de artikelen definitief voor u geresreveerd. 

Wanneer krijg ik de borg terug?

Officieel binnen 14 dagen na terug ontvangst van de producten bij Happy Rent, in de regel wordt de borg echter vrijwel direct terug gestort via ideal. 

Kan ik het springkussen al de dag van te voren ophalen?

Ja, u kunt dit zelfs zo in de webshop reserveren, het systeem houd automatisch rekening met de prijs. Indien u een springkussen wilt huren op bijvoorbeeld 24 mei dan kunt u ophalen op 23 mei selecteren en terug brengen op 25 mei selecteren, u betaald dan slechts 1 dag huur voor het springkussen. 

 Waarom moet ik nu al alles betalen?

U wilt toch ook niet op het laaste moment te horen krijgen dat het springkussen toch niet beschikbaar is? We krijgen ieder jaar weer telefoontjes van klanten die bij andere bedrijven gehuurd hebben dat hun springkussen of popcornmachine toch niet meer beschikbaar is omdat het bedrijf dit dubbel verhuurd heeft. Dit risico loopt u bij ons niet omdat wij het springkussen ook direct voor u reserveren en dit ook niet meer beschikbaar is voor andere klanten op die datum. Zo weet u zeker dat u het luchtkussen krijgt dat u gereserveerd heeft en dat alles goed geregeld is en wij weten zeker dat er betaald wordt. Mede door klanten in het verleden die het luchtkussen niet betalen of niet komen ophalen hebben we ervoor gekozen om met vooraf betalen te werken. We zijn een betrouwbaar bedrijf en maken graag duidelijke afspraken zodat u zeker bent van een mooi feest.